Hulp nodig? +32 54 32 67 53

Niet gevonden wat je zocht?

Staat jouw vraag of antwoord niet tussen onze veelgestelde vragen? Contacteer ons dan persoonlijk op +32 54 326753 (tijdens de kantooruren) of via info-be@flokk.com

Bij BMA Ergonomics houden we van een prima klantenservice. Aarzel dus niet om ons te contacteren.

Veelgestelde vragen

Kan een bestelling/aankoop geannuleerd worden?

Bent u niet tevreden, of wenst u om welke reden dan ook af te zien van uw aankoop, dan kan dat. U heeft hiervoor zelfs een jaar de tijd!

Als u de bestelling of aankoop wenst te annuleren, dan meldt u dit aan onze klantendienst die alles in het werk stelt om de stoelen zo snel mogelijk te laten afhalen, en dit zonder kosten! Het volledige bedrag van uw aankoop wordt op uw rekening teruggestort.


Meer vragen over 'Garantie & service'

Jouw vraag / Antwoord niet gevonden?

Staat jouw vraag of antwoord niet tussen onze veelgestelde vragen?

Contacteer ons dan persoonlijk op +54 326753 (tijdens de kantooruren) of via info-be@flokk.com

Bij BMA Ergonomics houden we van een prima klantenservice. Aarzel dus niet om ons te contacteren.